"just like every cowboy sings his sad, sad song"

Så där ja! Maten är lagad och uppäten, disken är fixad och tvätten är struken. Nu ska jag ägna mig ett par timmar åt min roliga matte som jag älskar över allt annat ;)


Hur jävla roligt ser det ut på en skala? 0,000.. typ!
Idag har jag flätor, har så mycket hår på skallen nu så jag vet knappt inte
vad jag ska göra med det längre :P

Medan jag pluggar matte så ska ni få ett låttips av mig!

Miley Cyrus - Every Rose Has It's Thorn. Japp, Miley har gjort en cover, men den är så otroligt fin! Hörde den här för ett bra tag sen och lyssnade på den hela tiden då.. och idag kände jag ett enorm sug efter låten.




Jag tycker att Miley Cyrus är superfin! Jag har tittat på Hannah Montana The Movie över tjugo gånger tror jag.. (inte för att hon är fin och titta på).. utan för att hon är en fantastisk sångerska!

Hörs sen?
Ja, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

söt! :D mysigt med bröllopsdröm, även om du glömde mascara! haha.. i det här inlägget är youtube klippet som vanligt! mina blir också för stora ibland, jag vet inte varför det blir så :S

2010-11-23 @ 15:57:04
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0