Jobb!

Heeej!

Igår kväll och bara en pytteliten bit in på natten så spelade jag Warcraft med min älskling. Japp, jag vet vad du tänker! Warcraft är det dära nördspelet som bara fjorton åringar spelar. Men icke, det har så mycket, mycket mer än så! Och det bästa är att det är så galet kul och att jag är grym på det ;)


Hehe.. såhär ser det ut ibland när vi spelar ;)

Trodde aldrig att jag skulle gilla ett sånt här typ av spel.. då jag tidigare bara spelat bilspel och massvis med Tekken. Men ack, så fel man kan ha!

Imorse ringde min telefon kvart i sju, jag flög upp, livrädd. Men det visade sig sen att det var jobbet som ville att jag skulle hoppa in och jobba. Jag hoppade upp ur sängen och tänkte "Yes, my lord" (så som gubbarna i Warcraft säger) och studsade iväg, pigg och glad!

Tittade ut genom fönstret och såg att syrran hade tagit sin cykel till jobbet, tänkte då göra likadant tills jag märkte att låset inte gick att få upp! Jag hällde varmt vatten på låset tre gånger men det hjälpte inte.. Så jag fick mer eller mindre springa till jobbet. Men det vare värt! För det var nice att vara tillbaks! :)

Skulle egentligen åkt och kollat på jacka nu men både jag och Josefina slutade ganska sent och var tvugna att duscha. Så det lutar åt att det i stället blir mat på restaurang :)
Ciao så länge!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Faan va nice med lite work! Vi såg att du hade ringt igår! Markus sov fortfarande (han somnade typ halv tio på morgonen) och jag hörde inte för jag packade upp maten :/ Vad ska du göra idag då min kära?

2010-11-17 @ 09:12:59
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0