Jackor

En dag nu i veckan bestämde jag mig för att ta mitt förnuft till fånga och därmed köpa en vinterjacka. Jag minns inte senast jag använde en vinterjacka. Jag brukar springa runt i min skinnjacka och det är lite väl kallt faktiskt. Men det är så svårt med vinterjackor. Det är svårt att hitta den snygga och smidiga. För jag tänker inte se ut som en björn i vinter, det är en sak som är säker!

Har kollat lite på stadiums hemsida och hittat två jackor som är helt okej.


Den här är ifrån Warp och kostar 999:-. Det är dock en snowboard jacka, men det borde ju inte spela nån roll tycker man. Annars är ju färgen nice, och den ser inte klumpig ut heller.


Den här vita skönheten är ifrån Peak Performence och kostar 2999:-. Det här är dock en skidjacka, och priset är ju ingen favorit.

Kom precis på att jag var sjukt nära på att köpa en jacka förra vintern. Jackan är så sjukt snygg och jag hade köpt den om inte mitt bankomat kort hade gått sönder.. tittade nu på Junkyard.se och den fanns där!!


Den underbara Wesc jackan som är så grymt snygg! Wesc är mitt absoluta favoritmärke och jag hade i alla fall känt mig galet snygg med den här på mig. Den kostar så mycket som 1899 riksdaler.

Det är svårt det här med jackor.. Frågan är ju om man ska åka och kolla i affärer eller om man bara ska beställa en. Den karamellen ska jag suga lite på! ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Den svarta är snyggast))

2010-11-15 @ 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0