Härlig lördag!

Igår var jag som sagt och shoppade i Skövde med min syster och systerdotter. Vi hade en riktigt bra dag! Vi var där redan kvart i tio, så vi var först in i affärerna, det var rätt skönt. För senare på dagen var det så sjukt mycket folk! Men vi stressade inte, vi gick runt och tittade i vår egna takt, käkade lite, och tittade lite till.
Det var så härligt att bara ha en heldag för oss själva! :)

Jag kom dock inte hem med jacka eller julklappar, utan lite smått och gott till mig själv. Jag åker till Stockholm nästa helg och eftersom Pontus jobbar hela helgen tänkte jag ägna några timmar i affärerna.

Jag köpte min favoritparfym från Amor Amor, strumpbyxor, nagellack, puderborste och en glitterpenna.


Glitterpennan var mitt bästa köp under dagen! Det här är min tredje och finaste.
Jag har en i silver och en svart som glittrar. Men den här, den här skiftar i typ
blått och lila. Riktig läcker!
Pennan applicerar jag på ögonlocket precis vid ögonfransarna
samt vid underfransarna.
30 spänn på H&M och dom är grymma!

Nagellacket är också det nya. "Paradise Blue" heter den och jag tycker att den passar bra nu i denna kalla vintertid. Kul med nånting som lyser upp! :) Den skimrar mer i verkligheten och skiftar nästan lite i grönt :)

Jag hade en riktigt härlig lördag tillsammans med min kära syster och fina Alva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0