Gifte mig i natt.. ;)

God morgon solstrålar! 

Igår tänkte jag skriva ett långt inlägg men jag kom på att det skulle handla om allting jag inte tyckte så mycket om igår.. Hur äckligt jobbigt det är med snön, att jag hatar att gå ut bara för att gå till skolan och räkna matte.. ja och så vidare. Listan hade blivit lång!

Så i stället tittade jag på ett par avsnitt av Sons Of Anarchy och Weeds och sen somnade jag på direkten. I natt drömde jag att jag och Pontus hade bröllop. Jag hade en fin klänning, men hade ingen mascara! I drömmen, efter  bröllopet var över så sa Pontus; åh, va fin du är! Och då svarade jag; Men jag glömde att måla på mascara va?
Och det gjorde jag ju.. Haha.

Jag känner mig utvilad idag i alla fall, dessutom är jag ledig från skolan och det är skönt! :) Det ser ut som snöstorm här utanför när man tittar ut, ingen hit alltså! Så idag ska jag stanna hemma och bara ta det lungt. Läsa lite i en bok, plugga lite matte, måla naglarna och laga middag till resten av gänget!

Ingrid! Varför blir mina youtube rutor så stora? Det är fett fult när dom går utanför sådär.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0