Frullerulle och SOA

Godmorgon! Nästan i alla fall. Jag har faktiskt vart vaken i ett par timmar...Jag har käkat lite frulle och kollat på SOA. Till min besvikelse fick jag se att det regnar idag, det är fint regn men det ser ändå ut som det öser ner. Jag som tänkte åkt ner till stan innan min lektion som börjar tre.

Jag har alltså matte klockan tre idag men hinner ju göra lite innan. Först och främst ska jag börja med att plocka ordning i köket. Alla är så stressade när de åker härifrån på morgonen så då ser köket ut efter det också. Måste även göra ordning lite i mitt rum också, städade förra veckan så jag ska bara plocka ordning lite snabbt idag.
Sen ska jag duscha, göra i ordning mig och plugga lite matte.

Igår skrev jag ett inlägg om jackor, snart kommer ni få se den perfekta jackan som jag verkligen vill ha! ;)





Kommentarer
Postat av: ingrid

Du är ju så snäll Lina-Lina som hjälper till hemma :) Ring om du vill ha sällskap ner till stan så kan vi dela på mitt stora paraply :)

2010-11-15 @ 12:08:50
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0