Flyter med känsla

Hej! Har hållt igång hela dagen och har alltså knappt varit hemma. Så nu blir det en liten resumé av dagen.

Dagen började med ett matte prov. Jag tog studenten i juni men sitter nu i min gamla skola igen och läser upp mitt matematik B betyg. Jag har aldrig varit en hejare på matte under mina senaste år. Men när jag bestämde mig för att läsa upp betyget, ja då skulle jag verkligen gå in för det också! Och det har jag gjort, engagerad på lektionerna och har för första gången i mitt liv (när det gäller matte) förstått vad som har skrivits på tavlan. Därför är jag så sjukt besviken på mig själv idag! 

Igår satt jag hela dagen med matteboken framför mig, jag räknade, pratade högt för mig själv då jag resonerade ologisk matte och pluggade stenhårt. Innan jag la mig var jag nervös inför provet men kom underfund med att jag skulle göra provet med känsla. När jag gjorde provet i morse var alla siffror bara siffror som jag inte förstod. Min känsla säger att jag failade provet så det rök om det. Men det här var första provet av tre, så jag har ju några chanser på mig. 

Efter mitt stora fail sprang jag över till Ingrid, vi satte igång rullen Sex And The City 2. Den var väl ungefär lika bra som den första filmen. Dom är ju mysiga! Jag gillar när dom byter kläder ofta, sen kan man ju i och för sig diskutera hur kläderna ser ut.. men det är ju en annan femma.

När jag kom hem kände jag inte för att chilla själv så jag ringde till Josefina och satt och snackade i hennes bil ett par timmar. Kvällen avslutades med tre avsnitt av SOA (Sons Of Anarchy), en serie som jag började kolla på idag. Jag älskar serier! Bara kunna sätta på avsnitt efter avsnitt, det skulle jag spendera många dagar med.

Nåja, imorgon är det fredag och jag hoppas att det blir en nice dag! Eller.. jag vill framför allt att det känns bättre
och att ångesten efter matten har sjunkigt lite. Ska försöka att fokusera på annat, mycket roligare ting! Dessutom ska jag flyta med känsla!

Mycket text så jag bjuder på ett par bilder från min student ;)


Precis efter utspringet.



Woohoo! Åka kortegevagn! Vi hade fixat ett sånt jävla grymt ljud i vår
vagn så vi hördes typ över hela Skara. Det vibrerade i marken när vi
kom åkandes har jag hört ;) 


Dagen efter var det bal med min fina man!

Åh, lyckliga dag!


Kommentarer
Postat av: ingrid

Åh vad roligt att du är tillbaka! :D Tack Lina-Lina, jag mådde mycket bättre efter att jag fått sova en stund och ätit lite. Förlåt om jag skrämde bort dej! Det var inte meningen :/ Jaaa, åhhh han var ju så underbar igår! Sjukt sjukt gullig, och han hade verkligen ansträngt sig med en salig blandning :P Jag smälte verkligen <3



Har du inget att göra så får du gärna kika upp sen om du vill :) Jag lovar att uppföra mej idag haha..

2010-11-12 @ 10:25:44
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0