fingertopparna studsar mellan tagenterna

En gång var jag aktiv här, men precis innan sommaren fick jag ett ryck och raderade alla mina inlägg. Vilket jag ångrar idag. Den dagen var jag trött på det mesta, ville säkert klippa av mig håret och slänga massa skräp i mitt rum.. men jag valde att radera min blogg i stället.
hade jag precis skrivit klart min bok - en självbiografi. Skrev den ungefär på ett år; och ägnade då nästan varenda natt till detta. Att skriva en bok, om mig och mitt liv var väldigt krävande psyktiskt men jag älskade varenda natt. Älskade att skapa meningar och att leka med orden. Då, när min bok var klar, var jag ganska "mätt" på att skriva. Behövde på något sätt sakna det och få mer inspiration. Det var egentligen den största anledningen till att jag sluta blogga.

Men nu är jag mer sugen än någonsin! ;)

Det har hänt mycket sen jag senast skrev, men det kommer bli ett väldigt långt inlägg om jag ska skriva ner allt. Därför tänkte jag lägga upp lite bilder senare. För er som inte har besökt litesoftare förut... så, heter jag i alla fall Lina och jag är galet bra på att chilla ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0