chill, du vet

God morgon på er! Igår började jag så fint skriva om min helg men det försvann så idag kommer en kort resumé.

I fredags mötte jag upp min vän Chris, vi käkade pizza och tog en öl till efterrätt. Det var kul att träffa honom igen! Efter det åkte jag hem till Ingrid och maK, där vi tog det väldigt lungt. Satt och snacka och bara hade det trevligt! Jag åkte hem vid tre nångång på natten.

Lördagen blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig så jag tappade lusten ganska snabbt där under dagen. men dagen blev bra ändå! Jag drog till Ingrid och maK, där vi kollade fotboll i massor! Flera matcher, nån liten segerdans när Helsingborg gjorde mål mot Hammarby, och flera meningar fulla av fula ord när Liverpool förlorade mot.. ja, vad det nu var för lag!
Jag är inte alls så intresserad av sport, men så fort jag ser en match på tv:n har jag väldigt svårt för att sitta still!

Jag har haft en bra helg, men än är den inte slut! Min första tanke i morse när jag vaknade, var att jag skulle åka och köpa en vinterjacka. Men nu känner jag att jag verkligen inte orkar. Så i stället kommer jag spendera dagen med att titta på serier, och en runda till stan.. jag är sugen på nåt gott!

Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: ingrid

Det har allt varit en mysig helg! Förlåt för att vi inte följde med till stan förut, var himla trötta! Hoppas du har en skööön söndag :)

2010-11-14 @ 17:08:53
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0