Blöh!

Usch vilken seg dag det är. Har typ inte gjort något vettigt alls..
Satte mig med matten för ungefär en timma sen. Det postivia med matten är att klockan går så snabbt när man väl sätter sig ner och pluggar. Man kan ju annars tro att en timma tar en evighet när man pluggar något så tråkigt som matte. Men jag tycker att klockan tickar på. Men nu fastnade jag på dom där dumma andragradsekvationerna. Undra hur matteprovet går på fredag! Nog om sånt tråkigt.

Även fast jag har vilat, läst, ätit lite och kollat på ett avsnitt av "ensam mamma söker" så har dagen gått sjukt segt. Man vet liksom inte riktigt vad man ska göra..


Känner mig typ som den här bilden idag.. blöh!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

haha jaaa och mycket papper blir det! men nu blir det mat paus, kokt körv i bröööö lina-lina :D haha jag vet, men jag va kass o blev lite halvsjuk ändå :P kollade du soa igår?

2010-11-24 @ 18:54:35
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0