AJ!

Shit va dåligt jag mår! Vid nio pratade jag med min syster i telefonen, jag satt i sängen men skulle lägga mig ner. Vet ni vad jag gör då? Jag slår bakhuvudet i väggen och det låter som världens bomb faller från himmelen typ. Jävlar i havet vad ont jag fick! Så nu mår jag sjukt illa och är yr. Trodde att jag skulle tuppa av, kunde typ inte prata. Som tur var pratade vi bara ett par minuter men jag fick verkligen koncentrera mig för att höra vad vi bestämde.
Min andra systeryster sa att jag inte fick sova på ett tag, ifall det är hjärnskakning, så det känns ju kul att behöva vara vaken när jag mår som jag gör. Nu efteråt har jag också sjukt ont i ryggen, känns som den är tio gånger så stor och det känns som att jag ska spy varannan minut. Morgonen började kasst och kvällen avslutas kasst.

ÅH! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0