AbtronicX2

Att träna är inte riktigt min grej, som ni kanske har förstått. Jag var ute och gick med stavar ett tag men att se samma träd och gå i samma spår varje dag var inte så kul tillslut. Dessutom kändes det lite pinsamt att gå mitt bland människor med stavarna, så det blev mest att jag gick i skogen, varv efter varv med mixmegapol i öronen. Tröttsamt!

Gjorde även övningar hemma, tränade med hantlar, gjorde armhävningar och situps och sånt kul. Men nej, det var inte heller så kul tillslut. Har även gått på spinning och sånt där på gymmet, men att gymma var inte riktigt min grej heller.

Så jag kom den perfekta idén! Att köpa en sån där vibrator som tränar åt en medan man bara sitter och slappar. Man har ju hört mycket positiva reaktioner från den här apparaten så jag tänkte att det kanske kunde vara något för mig. Förde min idé vidare till min vän Josefina som hade likadana tankar om sådana apparater.

Efter några veckor ringde Josefina och sa att hon skulle beställa hem två sånna. Man fick två till priset av ett, och då skulle jag få en av henne. Så i början på förra veckan klickade hon hem två AbtronicX2 och idag fick vi dom!

Det är en fet manual att läsa igenom och vi fick till och med ett häfte om vad man ska äta. Hur tycker du det låter med att börja dagen med 6 äggvitor och en skiva fullkornsbröd? Eller kanske att dricka 1.5 liter två timmar efter lunch och middag? Jag tänker inte ändra min kost i alla fall.
Läste även i manualen att två minuter med den här Abtronic på magen ger 400 situps! Coolt! Jag är grymt nyfiken på den här grejen, och mina förväntningar är stora! 

Mitt mål är inte att få bort allting som jag har på kroppen. Jag är mest nyfiken på hur den här apparaten funkar och om jag personligen får se resultat på min kropp.


Här är den; AbtronicX2 som sitter som ett bälte på kroppsdelar man vill träna. Den har åtta stycken olika program, och man ställer själv in önskat program. Den första veckan ska man har Abtronic på varje kroppsdel i tio minuter. När man är mer van kan man ha upp till 45 minuter.

Jag kommer givetvis att berätta för er om hur jag tycker att Abtronic funkar och om jag rekommenderar den. Men det tar fyra veckor innan man uppnår ett resultat så ni får vänta lite ;)

Tack min fina och underbara Josefina för den coola presenten! Nu kör vi! ;)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det ska bli spännande att se om den funkar :D

2010-12-01 @ 09:00:42
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0