woooh vilken dag!

Åh äntligen så sitter jag ner, är mätt i magen och för första gången idag finns det tillfälle för att chilla ner. Gick upp vid sex i morse och fram tills nu har det varit fullt upp. Jag har varit på jobbintervju, åkte hem och väckte Pontus, åkte till Solna för Pontus skulle dit på jobbintervju, frös ihjäl i bilen som jag satt och väntade (läs; sov) i, åkte till Pontus farfar, och när vi åkte därifrån fick vi åka tillbaks för vi glömde en nyckel och när vi tillslut verkligen bara skulle hem så körde vi vilse och det tog ungefär 1 ½ timma att komma hem! Galet.

Men förutom en förjävlig huvudvärk och trötthet så har dagen varit riktigt bra! Jag hittade till jobbintervjun och det verkade gå bra, jag skrev på ett anställningsavtal! Så nu är jag timanställd här i Stockholm :) Imorgon är min första dag, spännande! Hoppas innerligt att jag hittar dit bara ;)

Verkade som Pontus intervju också gick bra! Men närmare besked skulle han få inom ett par veckor :)

Nu ska jag gå och lägga mig hos min fina älskling som ligger på soffan! Vi ska snart se Robinson :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

faan va nice :D då kommer du få vara mycket mer uppe i stockholmen så du kan jobba när dom ringer ;)

2010-12-16 @ 20:40:56
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: bex.

vann du då :D?

2010-12-16 @ 21:04:04
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Ingrid

haha ja det är nästan värt att pröjsa 10 lax så att man överlever syndafloden :D

2010-12-17 @ 11:10:24
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0