WeSC-laptop

I tisdags var jag som sagt i Skövde och shoppade med mina tjejor och där.. i en affär.. ser jag det finaste jag nånsin har sett! Nä.. inte riktigt, men den var så sjukt snygg!

Det var en WeSC-laptop! En vit med text över hela och jag blev så förälskad!


Såhär ser snyggingen ut! WeSC är mitt absoluta favoritmärke, det är så stilrent men ändå jävligt snyggt. Precis som jag gillar det.

När jag kom till Stockholm igår var jag givetvis tvungen att visa datorn för Pontus och han hade kanske inte riktigt samma åsikt om den, men smaken är som baken ;) Dessutom läste han lite om den och sa att den var riktigt kass.
Jag hade ju inte tänkt att köpa den ändå, min lilla laptop är precis ett år nu och fungerar fortfarande utmärkt.

Jag hittade även en annan WeSC-laptop och det häftiga med den är att den ser ut exakt som en av mina WeSC-tishor, kolla här!


Hur häftig är den inte?



Kommentarer
Postat av: Ingrid

åh vad fina dom var! gillade båda två :) ja jag gillar den låten faktiskt, sådär skön är den! skönt att det verkar bra! och när hon får se gulliga dej så är det ju redan klappat och klart :D aww, och vi saknar dej också lina-lina! kram <3

2010-12-30 @ 16:23:30
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0