Varit på bio!

Sitter här med ett litet leende på läpparna efter att ha sett en fantastisk film på bio. Som jag redan berättat var det Änglagård - Tredje Gången Gillt som vi skulle se idag. Såg de två första filmerna i helgen så jag har verkligen längtat tills idag då jag skulle få se den tredje.

Den var så bra! Allting är så fint på nåt vis, jag älskar skådespelarna och hur dom har skapat dessa tre filmer. Jag hoppas innerligt att det kanske kan komma en fyra ;) Då hade jag nog jublat av glädje! Haha..

Nu är jag i alla fall hemma men kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska hitta på. Ska det bli några avsnitt av Sopranos? Ska jag lägga mig? Fortsätta städa mitt rum? Eller sätta igång en tvätt? Well.. Det ger sig! Nu önskar jag er en godnatt, så hörs vi igen imorgon! :)

Förresten! Jag rekommenderar Änglagårds-filmerna till tusen, du kommer säkerligen inte bli besviken!



Kommentarer
Postat av: bex&amanda.

nu är jag tillbaka på bloggen men inte ensam.

in på bloggen och kolla vem som är min bloggvän.

hoppas ni inte saknat mig för mycket.

puss !

/ bex & hennes hemliga vän.

2010-12-28 @ 00:03:42
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Kul att du gillade dom så mycket! :D MEN, dom känns inte riktigt som min typ av film :P När åker du till stockholmen Lina? vi måste ju ses innan! sen vet man aaaaaldrig när vi ses igen ;)

2010-12-28 @ 09:36:30
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0