Låååång dag

Det kom en kväll i slutet på den här dagen också. Det har varit en sjukt seg dag, jag har varit så himla trött! Det har inte hänt så mycket idag, jag och syrran har städat lite. Och nu sitter jag här med min Abtronic som vibrerar på magen. Det kittlas lite men man vänjer sig ganska snabbt faktiskt! ;)


Jag har beställt tågbiljetter till Stockholm också. Fyfan om det blir försenat! Jag är framme nio på kvällen och lär inte vara upplagd för att komma fram ännu senare till min älskling. Har ni läst Aftonbladet idag? Det står om ett tåg som gick sönder, så det var massa människor som fick evakueras till ett annat tåg. Det var trångt, folkmassan var enorm och tåget de fick hoppa över till gick ju också slut efter att de hade kört en kilometer. Så dåligt! Så nu håller jag tummarna för att SJ rättar till tågen tills på fredag.

Nu har jag kollat på Halv åtta hos mig och klockan nio blir det Maria Wern :)

Imorgon har jag fullt upp hela dagen. Först blir det ett besök hos tandläkaren, en lunch med min syster och fastrar och sen kanske en fika på jobbet, syrran vill så gärna att jag ska följa med. Full rulle hela dagen alltså. Men det blir kul! :)

Kram på er så hörs vi imorgon kväll!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

jag är faktiskt lite orolig för din skull inför fredagen! hoppas att tåget inte krånglar! :)



2010-12-01 @ 21:19:05
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0