tråkigt att vara sjuk på en lördag..

Igår skulle jag ta en liten powernap på en halvtimma, men jag vaknade upp efter två timmar! Haha.. Men jag var allt lite piggare när Pontus kom hem :) Efter vi hade käkat drog vi till några vänner och drack lite öl och spelade in musik. Eller ja, Pontus och Rick spelade in musik rättare sagt. Jag gillar att vara med när andra spelar in musik, det är kul att höra hur det låter och ser hur de gör det! Så vi hade en supertrevlig kväll och var hemma fyra i natt!

Men idag känns det inte lika kul, jag har så jävla ont i halsen, lungorna värker och huvudet sprängs snart i bitar. Det hjälper varken med alvedon eller astmamediciner. Därför tänker jag vara tråkig nu och gå och lägga mig igen, jag tänkte spendera dagen i sängen med massa serier. Och hoppas att jag känner mig bättre senare sen.


Ha en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0