Telefonsamtal, HighWon, Pontus och Mat

Nu mår jag lite bättre, bara lite huvudvärk kvar men jag tror att jag behöver äta lite och det ska jag göra snart :) Pontus slutar åtta så snart är han hemma!

Mitt största bekymmer idag har varit vad jag ska laga för middag. Har fortfarande inte kommit fram till något så det kanske blir pasta och köttbullar, jag gillar det! Idag ska jag göra efterrätt, kladdkaka blir det! Har varit sugen på det heela dagen så det måste få bli en kladdis! ;)

Annars då? Jag har kollat lite på Nobelfesten och pratat med min fina Josefina i två timmar :) Mysigt!
Men nu har jag lite bråttom om jag ska hinna laga mat och baka innan Pontus kommer hem ;) Kladdkakan ska bli en överraskning! Han gillar sånna överraskningar så jag kommer nog få en puss extra ikväll, haha!

Tänkte dela med mig av en låt. En låt som jag redan har lagt upp här men som jag tycker att ni ska lyssna en till gång på ;) Den är G R Y M!

HighWon - Från Hjärtat


Ljusen är tända för dom som har lämnat
Vår plats, så snabbt, Gud vad jag längtar
Jag lovar att bättras, trots allt
Känner mig inte ensam, jag hoppas att vi träffas
Jag behöver endast dom som har bränts fast
Gått in i hjärtat, ni känns i varje hjärtklapp
!

Tok-älskar refrängen!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

pasta o köttbullar är romantiskt! ni kan leka lady o lufsen :D

2010-12-10 @ 20:14:18
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0