Sjuk?!

Och då var man i Stockholm igen då :) Igår när vi kom fram spenderade vi kvällen i Tullinge hos Pontus mamma och syster. Vi käkade mat och kollade på Robinson. Det var riktigt längesen jag var där så det var riktigt kul att träffa dom igen! :)

Idag har jag varit sjukt seg, känner mig lite hängig faktiskt. Är väldigt trött, har ont i huvudet, känner mig yr och har sjukt ont i kroppen. Hoppas att jag inte blir sjuk utan att detta bara är något tillfälligt. Jag har i alla fall inte hittat på så mycket idag, bara lagat lite frukost/lunch och tittat på Gossip Girl. Det lär bli lika lungt resten av dagen, ska försöka att samla krafter tills Pontus kommer hem vid åtta. Jag hoppas på en myskväll med god mat och Idolfinalen.
Frågan är bara vad man ska hitta på att äta? Pontus sa att jag skulle överraska honom... svårt! Ska nog kika på lite recept på nätet så man blir lite inspirerad :)

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Usch då, hoppas du inte håller på att bli sjuk! :( Du får ligga i sängen hela helgen :) Hmm, överraska med tacos kanske? Himla gott!

2010-12-10 @ 16:05:52
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0