Sista dagen på 2010

Tjolahopp!

Igår var det som sagt julafton nr. två hos Pontus farmor och farfar. Pontus pappa och hans syster var givetvis också där och vi hade riktigt mysigt. Vi käkade julmat, satt och snackade och fick julklappar :)

Idag är det sista dagen på det här året! Känns lite konstigt faktiskt, försöker tänka igenom vad som har hänt under det här året.. Mitt år började ju med en operation och en öroninflamation, missade min och Pontus resa till Irland på grund av det här, men sen blev året bättre.. Chillade sista månaderna i skolan innan det var dags att säga adjö och skrika sig hes på studentflaket. Härlig tid!
Men annars har det inte hänt så mycket, sommarjobb och sommarmys med nära och kära. Och sen sommaren har jag bara chillat och njutit av att vara ledig och nu är året slut.. Trots att det inte har hänt så mycket har jag haft ett riktigt bra år! :)

Idag ska vi i alla fall fira in det nya året och det gör vi i Tullinge hos Pontus mamma. Vi ska käka lite tillsammans och ta ett par glas vin :) Känns skönt med en lugn och fin nyår! Vi ska vara där vid 18.00, så det blir nog ett par inlägg innan vi drar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0