REDO!

Och så var kvällen kommen, den 23e december, och nu är det bara endast några timmar kvar tills självaste julafton är hos oss. Snön ligger på marken och det är en massa minus grader, men det känns ändå lite konstigt att det redan är jul! Men det blir trevligt att träffa hela familjen imorgon! Känns som det var flera år sen sist, men det var bara några veckor.

Har ändå hunnit att träffa dom flesta, mina systrar, fem syskonbarn, maK, Ingrid, Josefina och dom jag inte träffar imorgon har jag ringt till.. fast det är väl nästan bara min faster jag inte träffar imorgon, så jag ringde och önskade god jul.

Här går dammsugaren på, det dammas och det fixas lite med mat. Jag har fått order om att jag ska vila.. Ganska skönt faktiskt ;) Men lite får jag nog plocka i ordning i mitt rum. Och sen får jag ta mig en dusch, försöka få ordning på mitt trassliga hår och byta nagellack. Sen är det klappat och klart! ;)

Kvällen kommer avslutas med "Vem kan slå Filip och Fredrik", det är ju lite spännande nu när dom möter Stefan Holm ;) Och sen ska jag se på Änglagård - Andra Sommaren. Har längtat efter den filmen hela dagen! Haha..

Äh det enda jag ville säga var väl att jag är redo för julafton nu. Och självklart önska er alla en riktigt god jul! :)



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Idag är det julafton :D God jul min älskade Lina! Vi ses sen :)

2010-12-24 @ 08:23:07
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0