Pyssel med Meya

Klockan är tidigt och jag är redan vaken! Har till och med varit vaken en stund ;) Igår, julafton, var det trevligt! Men verka som alla var trötta för att alla var härifrån vid elva, så för en gångs skull la jag mig tidigt också.

Meya har sprungit runt efter mig hela morgonen, hon vill nämligen pyssla. Jag köpte massa roliga pysselsaker till henne i julklapp så det ska vi roa oss med nu så fort hon har borstat tänderna ;)

Annars tror jag inte att det händer så mycket idag.. Blir väl att käka lite julmat och chilla resten av dagen.
Vi kanske, kanske hörs sen. Annars önskar jag er en härlig juldag!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åh vad mysigt med pyssel :) Jag gick alldeles nyss upp, o markus sover fortfarande. va gott med julmat! :D dagens planer är nog fortfarande oklara, men vi hörs sen :)

2010-12-25 @ 12:42:40
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0