När man går till hemköp händer det grejer

Var precis ute och handlade bacon som fattades till kvällens måltid. Träffade på en man som var ute och promenerade med sin hund och han undrade vad det var som stod på ryggen egentligen. Förstod ju genast vad han menade eftersom att jag köpte min fina jacka nästan bara pågrund av att ryggen är så ball. Älskar tryck på rygg! haha..

Konversationen löd;

Lina; Haha, det står WeSC. Det är ett stort klädmärke..

Mannen; Jaså? Vad för typ av kläder menar du att de gör?

Lina; Street/Skejtkläder gör dom.

Mannen; Jaha, och det springer du runt och gör reklam för?

Lina; Nja, asså...Jag tycker att de gör snygga kläder.

Mannen; Okej, då vet jag.

Lina; Haha..

(Väntar på att han ska fråga nå mer.. och tittat lite frågande på honom)

Mannen; Hejdå!

Lina; Haha hejdå!

Haha.. Om ni hade hört hur han hade låtit fo' real så att säga så lät det ungefär som att han trodde att jag var med i en liga. Han vände till och med på mig (så att jag stod med ryggen mot honom) och tittade väldigt noga.. haha. Men jag gillar sånt här! När människor vågar prata med varandra trots att man inte känner dom :)



Så här ser min snygga jacka ut på ryggen! Inge konstigt alls.. egentligen :)




Kommentarer
Postat av: Ingrid

haha jag hade nog bara blivit arg! :P jäkla gubbe, ifrågasätta ens kläder haha

2010-12-11 @ 20:22:19
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå tack så mkt! kul att höra att du gillar mina videosar! =)

2010-12-12 @ 13:24:28
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0