mysig morgon med maah mään

Heej!

Tågresan igår gick bra! Inga förseningar eller nåt sånt dumt, så det var skönt :) Igår tog vi det bara lungt..Det blev middag på donken och sen en film när vi kom hem. Vi såg Silent Hill som är en drama/skräck film, inget för mig egentligen. Tycker att sånna filmer alltid har dåliga slut..Men det var skönt att bara chilla lite.

Imorse var vi däremot uppe med tuppen! Det är väldigt ovanligt att jag får upp Pontus tidigt men idag var det han själv som hade planerat ;) Vi tog bilen till Sickla där vi kikade lite i affärer, Pontus köpte hörlurar och nån smörja till bilen. Det var mysigt att hitta på nåt innan han börja jobba :) Men nu är han och jobbar och jag sitter här och funderar på vad jag ska börja med att göra.

Mina måsten idag är;

- Byta storlek på en ring - har till 5e januari på mig men det känns skönt att göra det så fort som möjligt.
- Köpa en sjal/halsduk - glömde min i Skara.. och jag måste ha en till min andra jacka som jag har med mig.
- Köpa en blomma eller nåt sånt till Pontus farmor och farfar - Vi ska dit idag och fira julafton och mysa lite :)
- Ringa ett samtal till ett jobb som har sökt mig
- ÄTA! Magen börjar kurra lite..

Ska nog börja med att äta i alla fall :) vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du har sån tur! Riktig karma det där :) Skönt att resan gick bra! Nää såna filmer är hemska haha! Låter som bra måste idag, en del av dom är ju till o me lite roliga ;) handla saker är alltid skoj! ha så mysigt!

2010-12-30 @ 13:00:17
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Ingrid

åh vad jobbigt med så många alternativ :S vilken är ni mest sugna på då? hoppas ni kommer fram till nåt :) hörde att du skulle på intervju på måndag, faan va nice! :D håller tummarna för dej!

2010-12-30 @ 14:16:30
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0