Mellandagsrea

Idag gick jag upp redan vid halv nio! Det händer sällan.. Men idag skulle det bli en tur till Skövde för att spana in mellandagsrean och byta min ring. Fick en jättefin ring i julklapp men den var lite liten, så därför skulle vi byta. Men självklart fanns inte den ringen i rätt storlek så jag hoppas på att den finns i Stockholm i stället, åker ju snart dit!

Mellandagsrean var inte mycket att ha.. Jag letade efter nåt snyggt att ha på mig upptill, en fin tunika typ. Men det var svårt att hitta. Det var fullkomligt värdelöst!
Sen tittade jag lite på prylar inne på Siba och Elgiganten.. Som jag har berättat förut kan jag gå i sånna affärer i flera timmar och jag hittar alltid massa roligt att köpa.
Jag har velat ha en WaveMaker ett tag, dom är grymma! Och lockarna blir så fina..Och jag hittade en sån! Men köpte den inte.. hur tänkte jag där liksom? Förstår inte..
Sen är jag ute efter en ny mobil.. Den senaste månaden har min mobil varit kaputt. Jag har inte kunnat ringa, smsen når inte fram, mobilen stängs av när jag skriver sms, och det är så jävla irriterande! Den här gången blir det ingen Sony Ericsson, det är en sak som är säkert i alla fall.. Jag har nämligen siktat in mig på en HTC ;) Jag som egentligen inte vill ha en touch.. Men det får nog bli en sån ändå! Dom är så snygga och verkar grymma! :)

Det blev inget köpt idag i alla fall, ska suga lite på mobil-karamellen och så fort jag kommer till Stockholm ska jag kirra en sån dära locktång :)


Meya var i alla fall söt i bilen i hennes nya mössa! Jag hade en liknande
när jag var liten fast min var lila och vit :) Måste vara dom finaste och varmaste
mössorna!


Här är WaveMakern från Obh Nordica. Har testat den flera gånger innan och den är verkligen
hur bra som helst! Ångrar mig som fan att jag inte köpte den..

Idag är en sån där dag som jag skulle behöva shoppa på.. Humöret är inte riktigt på topp och jag vet att det hade blivit bättre om jag hade fått slösa lite pengar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0