Massa bilder!

Jag har ganska tråkigt så jag började titta igenom min dator och hittade massa bilder! Det är inte ofta jag tittar igenom bilderna men varje gång jag gör det så tänker man tillbaks och blir varm i hela kroppen. Så nu bjuder jag på några bilder.


Lilla Meya som bebis! Så otroligt söt!...fast det är hon ju fortfarande ;)


Grym bild från min första sommar i Stockholm.


Min finfina mään :)


Det märks att jag gillar WeSC och lila va? ;)


Två av mina favoriter innan vi skulle se Maskinen.


Haha.. sitter i kön till AC/DC i Göteborg och shit va det regnade!!


Delar av min bok som jag satt och skrev varje natt i nästan ett års tid!


Men den trycktes och jag blev nöjd med resultatet!


Åh mitt fina halsband som jag aldrig tar av mig!
P står för Pontus och L står för Lina.. inte Peace and Lovet alltså.. hehe ;)



Fick vara modell för en dag med mina vänner. Haha.. det var inte riktigt
min grej.. jag stod mest och skrattade och inte visste hur jag skulle agera.
Men det var självklart en upplevelse!



Oj vad jag saknar den hårfärgen som jag hade då! Det här var för ganska
exakt ett år sedan. Jag vill ha tillbaks både färgen och längden. Nu är håret
nästan dubbelt så långt...

Har givetvis massor av bilder att visa, men vi börjar med dom här.. för nu börjar Robinsson ;)




Kommentarer
Postat av: Ingrid

vilka härliga bilder :D

2010-12-03 @ 09:26:10
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0