Linas konsert

Tjenixen!

Igår berättade jag ju om en liten konsert jag hade här för Pontus. Han sitter och spelar och jag sitter och sjunger! Underbart roligt. Önskar att jag kunde spela in det.. Det blir många falska toner och mycket skratt. Men vi har kul och det är ju huvudsaken ;)

Nu har vi upprepat gårdagens händelse. Han tycker konserten var så bra igår så han ville höra lite till idag ;) Haha.. nemas problemas sa jag och började sjunga upp med min mörka och ljusa stämma.

Låtar som jag har sjungt för honom idag är bland annat...



Den här grymma låten av Petter och September! Jag visste att dom skulle göra musik tillsammans efter programmet "Så mycket bättre" så det kom ju inte som en chock direkt. Gillar den här låten starkt! :)



Och den här låten! You'll never walk alone! Har nästan en hel familj som gillar Liverpool och brushan avgudar dom så det är väl inte så konstigt att jag också har blivit ett fan. Har till och med en Liverpool tröja hängandes på väggen. På ryggen är siffran 9, och ni som kan lite om Liverpool förstår att det måste vara Torres som är Liverpools number 9. Pontus tycker att låten är fantastisk.. säkert lite ironisk men det finns ändå hopp om honom ;)

Så, då ska väl jag sjunga vidare då :)
Natti kram på er!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

det ÄR en alldeles fantastisk låt :D

2010-12-15 @ 12:02:44
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0