Lina & Meya

Hej på er!



Meya ville inte vara med på bild idag.. Men hon är söt ändå!
Hon har varit här inne en stund nu, vi har dunkat musik och tuggat tuggummi ;)

Alldeles strax blir jag hämtad! Ska träffa Josefina idag, men jag vet inte riktigt vad vi har för planer :) Det återstår att se. Lär i alla fall inte vara hemma på hela dagen.
I natt bokade jag även biljett till Stockholm, så imorgon åker jag! Därför har jag vääldigt mycket att göra idag känns det som. Men hellre det än att inte göra nå alls ;)

Nu måste jag sticka! Ciaaaao! :)



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det blir full rulle hela dagen! Hoppas du hinner med oss sen :) Det finns fortfarande stuff kvar så vi kan röra ihop lite marängsviss ;)

2010-12-28 @ 13:18:13
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0