Julafton II

Fick ett sms av Pontus pappa igår om att det vi skulle ha julafton II idag, så nu har jag gjort i ordning mig för snart är det dags att dra. Pontus slutade jobbet för några minuter sen och säkerligen påväg hem nu, och sen är det dags att dra :)

"Dagens måsten" fixade jag, fast jag hittade inte nån Albrekts guld så ringens storlek har jag inte bytt än, men jag har ju några dagar till på mig. Hittade i alla fall en väldigt fin bukett till Pontus farmor och farfar, det blev en bukett med tulpaner och sånt där fint :) Går givetvis i färgerna lila och grönt! Tänkte tagit ett kort för att visa hur fin den är men jag kom på att det kanske inte är så smart att riva upp pappret... så ni får se en bild på mig i stället ;)




På ögonlocken har jag en glitterpenna som går i blå/lila och är verkligen superfin, man ser det dock inte lika bra på bild ;) och sen har jag lockat håret lite med hjälp av min wave maker som är hur grym som helst!

Ha en trevlig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åhh du och dina glitterpennor! du är ju så göllig! :D hoppas ni får en riktigt trevlig julafton nr 2 :)

2010-12-30 @ 18:52:57
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0