Intervju, check!

Tjolahopp gummisnopp! :)

Jag kom hem för en stund sen.. vet ni vart jag har varit? Hehe..jag har varit på min första jobbintervju! Jag var riktigt nervös igår, benen nästan skakade.. Men idag var jag sjukt peppad och vaknade på mitt allra bästa humör :) Så jag tror faktiskt att intervjun gick bra! :)

Nu står Pontus i duschen och jag är vrålhungrig, så jag ska laga lite mat innan vi drar! Verkar som att vi ska ta bilen till Skara idag :) Kul med roadtrip och att jag äntligen får åka i den lilla gulliga Forden ;)

Jag har så sjukt mycket packning!! Eftersom att jag åkte hit i skinnjacka har jag med mig typ fyra tjocka tröjor, bara det väger mycket och tar stor plats. Sen har jag typ tio påsar med olika saker i alla.. och en handväska på det med min lilla dator i plus matteböcker.. Skönt att jag får komma till Skara med bil. Det hade varit katastrof att ha med sig så mycket packningen på tåget :P

Håll tummarna för mig nu angående jobbet! Puss

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag håller alla fingrar och tår för att det gick bra för dej :D haha va gullig du är, kan se dej framför mej med all packning ;) hoppas resan hem går bra nu och att ni kör försiktigt! :)

2010-12-06 @ 12:36:19
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0