ingen röst kvar..

Morrn på er! :)

Jag vaknade upp utan röst för en stund sen, är så hes så det låter som jag viskar. Och sen en hemsk hosta på det som får hela kroppen att värka. Pontus har dragit till jobbet men innan han gjorde det var han väldigt bestämd med att jag skulle ta en alvedon och vila idag. Han frågade också om jag ville ha halstabletter så han köper säkert med sig det ikväll :)
Jag tänker inte gå ut idag, här i Stockholm snöar det massor!

Men igår hade vi mysigt i alla fall. Vi åt fläskfilé, potatiskroketter och bea, och tittade på Robinson! Jag tyckte att fel person vann, jag tyckte att Helené eller Mats förtjänade en första plats mer än Erik. Men så kan det vara! Det var ändå rätt roligt program med så måga tävlingar.
Efteråt började en långfilm på 4:an, Mission Impossible 3, som vi såg. Den var riktigt bra! Har inte sett de föregående filmerna men det behövdes inte. Det här är exakt sånna här filmer jag gillar, spionagenter och action. Då kan jag drömma mig bort ett slag och önska att jag är spionagenten :)

Tänkte utvecklat inlägget mycket mer men jag orkar verkligen inte..

Men dagen blir nog till att bara fokusera på att vila så jag blir bättre. Vi får se om vi hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Mmm, gud va gott det lätt! Va hundra år sen jag åt det.. Usch va tråkigt att må dåligt, du får krya på dej fort nu Lina, för det är snart jul :D Kommer du hem till jul?

2010-12-19 @ 14:13:55
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0