Hofmästarn - Spiralen Går Runt



I natt när grabbarna tog ett litet break i låtinspelningen körde Rick igång lite musik. Han vet att jag är ett stort fan av Kapten Röd och att jag diggar svensk reagge/hiphop. Så, min snälla vän spela den här grymma låten för mig! Som jag blev förälskad i direkt. Det är Kapten Röd som har producerat låten och ja, den är fet helt enkelt!
Igår var det första gången som jag hörde Hofmästarn, jag visste ju att Kapten Röd har proddat hans låtar men det blev liksom aldrig tillfälle för att lyssna på honom. Men nu lär han säkert bli en ny favorit!

"Och när inte ens mitt paraply kan stoppa regnet
Och när man knappt kan förlita sig på hoppet längre.."


Om några timmar kommer Pontus hem och ikväll ska vi ha myskväll. Vilket innebär att titta på Robinson och käka god mat! :)
Vad har ni för planer ikväll? :)


Kommentarer
Postat av: bex.

ja den är galet grym :D

2010-12-19 @ 03:13:57
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0