hit och dit men nu är vi hemma!

Hej på er!

Dålig update idag men har knappt varit hemma. Förut drog vi ut till Solna där Pontus ska på jobbintervju imorgon, så vi hittar dit imorgon :) Sen drog vi vidare till Pontus farmor och farfar där vi käkade lite lunch och skrev ut våra CVn :) Och tillslut handlade vi foood! Så nu står potatisen och kokar för fullt på plattan. Blev så sugen på potatis, fiskpinnar och remouladsås idag, så det blir kvällens måltid.

Fick ett telefonsamtal förut från en trevlig tjej/kvinna från ett äldreboende här i Stockholm. Jag skickade ut mitt CV till lite olika äldreboenden och nu ringde den här kvinnan och hade läst mitt CV. Hon tyckte att jag verkade väldigt trevlig och skulle passa bra där men sen så frågade hon ju då om jag var undersköterska, och det är jag ju inte. Så hon kunde tyvärr inte ge mig någon tjänst, företaget har en plikt där de bara anställer undersköterskor. Så det var ju lite surt, men jag är glad att hon ringde och var så positiv när hon bara har läst mitt CV.

Ikväll ska jag ta en dusch, kolla på Maria Wern och lägga mig tidigt. Har en intervju imorgon och stället jag ska till ligger ganska långt bort och intervjun börjar redan nio på morgonen. Så jag får väl dra vid typ sju. Men det blir inga problem :)

Vi kanske hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

va trist det där med jobbet :/ men lycka till imorgon istället :D



haha jaa det finns ju ganska många! här har jag en sida med samlade julkalendrar med nya tävlingar varje dag: http://whattowear.blogg.se/2010/december/fler-adventskalendrar.html



och här är en tävlingsblogg som jag alltid kollar: http://molnboanna.blogg.se/category/tavlingar.html



där finns massa skoj :D

2010-12-15 @ 19:46:28
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0