Har träffat alla!

Oj, vilken fullspäckad dag jag har haft!

Dagen började med att jag blev hämtad av Josefina, vi satte oss på ett café och snackade lite. Sen hämtade vi upp Viktor och körde honom till en av hans vänner och sedan drog vi vidare och hämtade våra två vänner - Emma och Louise.

Vi åkte vidare mot Skövde där vi strosade omkring i affärer. Josefina och Louise skulle köpa spel till deras nya xbox och jag köpte äntligen en Wave Maker och en ögon primer. Eftermiddagen avslutades med en fika i form av chokladboll och festis. Festis är förörvrigt underskattat.. Det är så sjukt gott, säkert mycket godare än cola - i alla fall ibland! ;)

Josefina släppte sedan av mig hos inga mindre än maK och Ingrid där vi pratade och åt marängsviss :) Efter elva begav jag mig hemåt och nu har jag precis duschat och ska ta tag i packningen..

Ja.. för det är faktiskt så att jag ska åka till Stockholm imorgon. Haha.. var nära på att skriva "hem till", men det är ju som mitt hem, på ett sätt.
Ska i alla fall vara där ett par veckor nu, Pontus och jag ska fira nyår där och sen i början på januari fyller Pontus år så då känns det lika bra att vara kvar där.

Men nu känns det i alla fall som att jag har träffat alla.. Alla syskon, syskonbarn och mina vänner.. Det kan inte bli bättre!


Tången som jag köpte idag, den är verkligen hur bra som helst! Längtar tills imorgon då jag äntligen får testa den :) Köpte den på Clas Ohlson för 375 kronor.. tror jag.

Nu måste jag försöka tänka ut vad för kläder jag ska ta med mig och sen blir det nog ett avsnitt av nån bra serie ;)
Håll tummarna för att det inte mitt tåg blir inställt imorgon eller nåt sån där dumt..Då blir allt genast så mycket jobbigare!


ÅÅÅH.. imorgon får jag pussa på min gulliga!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja du hann verkligen med en hel del under gårdagen, och ändå var du inte trött haha! Det var kul att du hann komma upp till oss en sväng iallafall innan du far, vi kommer sakna dej! Jag håller tummarna för dej att tåget går som det ska idag :) Vi hörs! Kramar om!

2010-12-29 @ 09:21:12
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Ingrid

haha men jag ska försöka iallafall att låta bli haha :D jaaa visst låter det sorgligt? tänk vad vissa saker kommer vara annorlunda när du kommer hem! :D blinkblink

2010-12-29 @ 10:28:46
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Ingrid

jag kunde inte hålla mej.. :( haha

2010-12-29 @ 11:01:16
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0