FULL RULLE

Heeej på er! Oj vad dom senaste dagarna har gått fort.. Vi åkte ju till Skara i måndags, vi var här sex på kvällen och då blev det monopol hos maK och Ingrid :)
Och i tisdags hade vi en heldag med maK och Ingrid, på förmiddagen åkte vi runt och gjorde ärenden och på eftermiddagen och resten av kvällen hade vi spelkväll :) Vi spelade Diamanten och Monopol. Det var flera år sedan jag spelade Diamanten senast så de va riktigt kul att spela det igen.

Och igår var första dagen vi låg kvar i sängen och drog oss och chillade fram till klockan blev fem då vi skulle ut och käka med Josefina. Alltid lika mysigt! :)

Men idag är det torsdag och det innebär att vi ska dra till Sthlm! :) Min fina Pontus ligger här i sängen och sover så sött, han behöver sova lite till då det är han som får köra så långt. Nu måste jag packa lite, men vi hörs senare!






Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja det har allt varit mysigt :D haha tack! jag blev sjukt glad över en chokladask :P ha så roligt och kör försiktigt!

2010-12-09 @ 10:23:12
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0