framme i sthlm

Åh, idag vaknade jag upp bredvid min älskling här i Sthlm. Så jävla härligt!

Tågresan gick faktiskt väldigt bra igår. Hade förväntat mig att jag skulle sitta fast där hela natten... Men lite efter nio var jag här och då käkade vi, kollade på den sista snutten av Idol och bara pratade. Mysigt! :)

Nu är Pontus på jobbet och jag börjar känna mig lite tröttis.. Men idag måste jag verkligen titta efter en vinterjacka och jag ska leta tills jag hittar en! :) Läste på nätet att bloggerskan Kenza kommer till Gallerian idag, så där lär det ju vara mycket mer folk än vanligt. Så just nu sitter jag och funderar på vart jag ska ;)

Nu måste jag käka lite frulle och göra ordning mig innan det är dags för en tripp i affärer. Vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0