fix och trix

Tjolahopp!

Igår bestämde jag och min älskling oss för att åka ut till Kungens Kurva och titta i affärer. Vi gick i alla roliga affärer, bland annat Elgiganten och Expert. Både jag och Pontus kan gå i sånna affärer i flera timmar utan att tröttna. Man kan ju testa så mycket i sånna affärer! T.ex. kolla hur 3D tvn funkar med brillor, fett coolt! Men säkert jobbigt i längden. Pontus prövade alla massagestolar och en fotmassagemaskin. Haha..
Efteråt åkte vi ut till hans mamma och syster och spenderade kvällen där. Riktigt mysigt!
När vi kom hem så spelade Pontus Minecraft som han har blivit helt förälskad i. Jag däremot satt och sjöng hela tiden, så man kan säga att Pontus fick en väldigt fin konsert ;)

Idag gick vi upp tidigt och åkte ut till Tullinge. Nu har Pontus klippt av sig håret så nu ser man hans fina ögon igen :) Efteråt blev det en sväng in på Skärholmens Köpcenter där vi gick och spanade lite. Jag letade efter Pluras bok som heter Resa genom ensamheten, men fann den inte. Så jag får göra en beställning på Adbliris :) Vi sprang också in i Panduro där vi gick en bra stund. Det är en underbar hobbyaffär och det bara kliar i fingrarna. NU vill jag pyssla! Tog en katalog därifrån som jag och Ingrid ska kolla i när jag kommer till Skara igen ;)

Och nu har jag suttit vid datorn och fixat och trixat. Har skickat massa mail och ringt samtal. Så nu ska jag på två jobbintervjuer inom snar framtid :) Det betyder att jag får stanna kvar i Stockholm ett litet tag till, men det lider jag inte av ;) Kommer till Skara lagom till jul!


Vi är knäppa!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

haha låter som en givande dag! roligt att man kan hitta på nånting tillsammans, som dessutom är kul :) ja den katalogen måste vi absolut titta i! :D hoppas det går bra på jobbintervjuerna! :)



yes, nu är jag hemma! 3½ timme senare haha.. det har varit riktigt trevligt :)

2010-12-14 @ 18:31:47
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0