Fick min första julklapp redan i tisdags :)

Hej på er! :)

I morse vaknade jag av att syrran ringde och sa att hon skulle komma förbi och lämna en julklapp till mig, och sen dess har dagen rullat på. Jag och Felicia är hemma själva idag. Jag är ju sjuk som ni vet och det är Felicia också, hon har feber och hostar. Och ingen av oss kan laga mat när vi mår såhär.. Så jag kom på en smart idé!Att vi skulle beställa en pizza och få den hemkörd, så jag ringde och gjorde en beställning och sa att jag ville ha den till mitt hem. Men nä, då börjar dom köra hem mat vid 16-tiden! Attans tänkte jag, och kände hur min mage kurrade. Men vi fick pizza ändå, jag ringde syrran som fortfarande var kvar i stan så hon åkte och köpte en pizza till oss, så vi har haft en mysig förmiddag med pizza och "Vem kan slå Filip & Fredrik".

Och nu har jag precis slagit in lite julklappar, så nu är det fixat inför morgondagen. Har även pratat med Viktor en bra stund och förhoppningsvis ska vi ses lite senare sen. Mysigt! :)
Han var i stan och skulle klippa sig och tyckte att jag skulle komma dit, men jag var tvungen att tacka nej till det erbjudandet eftersom att läget är som det är. Annars hade jag givetvis dragit ner, jag har ju vinterjacka ;)

Nu till en annan sak! När jag låg på akuten fick Pontus ingen parkeringsplats så han fick snällt åka hem igen..Men han hämtade mig givetvis när jag var klar. När vi kom hem hade jag en julklapp som väntade på mig där hemma, som var från Pontus mamma! Hon ville veta hur jag mådde och hur det hade gått på sjukan så jag skickade ett sms och frågade samtidigt om jag fick öppna julklappen på direkten och det fick jag självklart göra.

Jag fick den här!


Bingo Rimérs bok! :D Jag har redan börjat läsa dom två första kapitlena och tycker att den verkar riktigt bra! Jag har ju velat läsa den här ända sen Bingo släppte den i affär, och nu äntligen har jag den :D Så kul!

Om en timma slutar Josefina jobba och då ska hon komma hit och hämta mig, så ska vi ta en tripp i bilen till andra sidan stan och hämta ett paket, vi har beställt lite extra grejer till våran Abtronic ;) Och sen ska vi förhoppningsvis en sväng till Markus och Ingrid så jag får lämna deras klappar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0