Fett med hög musik!

Jag har så förbaskat tråkigt! Huvudet gör ont och jag är sjukt trött.. Kände att jag var tvungen att hålla mig sysselsatt för att hålla mig vaken, så jag körde igång min stationära dator.. Har inte haft på den på två månader för den jävlades med mig. Och det gjorde den nu också! Datamusen ville först inte funka, tagentbordet får jag inte igång och mitt externa ljudkort hittas inte i datorn! MEEN, jag fick igång musik! Så nu dunkar jag Kapten Röd på högsta volym och det känns så grymt! Grym musik på hög volym är det bästa jag vet :)

Men mitt i låtarna låter det som brandalarm och en man med väldigt seriös stamma säger att jag har allvarliga virus på datorn. Jippi! Min dator är heeelt kass med andra ord.. på några sekunder hittade datorn 19 virus och jag vet inte hur man fixar det..

Så mitt projekt ikväll blir att koppla in mina högtalare till min lilla bebis dator.. Förstår ni hur grymt det kommer bli? Små laptops har inget vidare bra ljud i sig och jag lider varje gång jag ska köra igång musik, för man hör ju knappt nåt.. Så det här kommer bli grymt bra :D Om jag bara kopplar rätt vill säga.. men hur svårt kan det vara?

Men innan jag gör det ska jag njuta lite till av musiken.. Hittade en mapp på datorn med musik från sommaren, som vi dunkade i Josefinas bil hela dagarna och nätterna. Underbart!

Efter en burkcola (godaste som finns) och hög musik mår jag bättre! Vilket underverk!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

åhh kan inte mannen vänta tills låten är slut då! haha :D

2010-12-26 @ 18:02:03
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Ingrid

ja det var ett riktigt bra erbjudande! tyvärr verkar inte boken superbra, men den var ju gratis :)

2010-12-27 @ 09:43:12
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Joanna

Vill du ha chansen att bli veckans blogg?

Besök detta inlägg på min blogg och anmäl dig:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2010/12/vill-du-bli-veckans-blogg_25.html

2010-12-27 @ 18:52:20
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0