En liten lista..

Passade på ett göra en liten rolig lista :) 

- Har du bra vänner och äkta vänskap? Det har jag verkligen! När jag är så mycket i Stockholm blir det som så att jag inte träffar mina vänner så ofta. Men vi hörs av på telefonen varje dag. Och när jag är i Skara så försöker vi träffas så mycket som möjligt.

- En speciell dag du minns. Jag har så många dagar som jag minns. Så nu väljer jag en av dem som jag har tänkt lite extra på idag. I somras skulle jag, Viktor och Josefina åka till Göteborg för att kolla på vår favorit Kapten Röd. Vi var glada och satt och pumpade Kapten Röd hela vägen till Göteborg. Vi var taggade till tusen!
Vi var i Göteborg flera timmar innan spelningen började så vi åkte till Josefinas vän och chillade ett tag. När vi skulle därifrån blev vi plötsligt jättehungriga så vi körde in på donken och köpte lite cheeseburgare. Helt plötsligt blev det väldigt bråttom så vi rusade ut till bilen och började köra mitt i kaoset i Göteborg. Vi visste knappt vart vi skulle eller vart vi skulle parkera. Jag satt och skrattade hela vägen, allt var så komiskt av nån anledning! När vi väl har hittat stället Kapten Röd skulle uppträda på var det fullt! Vi kunde inte komma in nånstans.. vi försökte till och med smita in men där stod det vakter. Så vi fick höra hans underbara röst men inte se, inte dansa och inte sjunga med. Vi var så jävla besvikna över att vi inte kom in. Men.. vi hade i alla fall roligt på vägen!


Vem ringer du när du är arg/ledsen? Pontus och maK är nog dom som får höra alla hemska svordomar.  

Vill du gifta dej? Åh, det vill jag verkligen!

Är du musikalisk? Jag skulle vilja skriva att jag är grym! Men nja, jag är väldigt intresserad av musik och har hållit på en del med det. Jag har rappat lite i mina dagar, skrivit massor av låttexter och nu på senare dagar har jag fått för mig att börja sjunga. Så jag har en inspelad låt där jag sjunger. Men, instrument och sånt där kommer jag inte så bra överens med.. Haha.

Vad dricker du helst när du är törstig? Jag har börjat dricka massor av vatten med is i. Men min största last här i livet är nog cola ändå. Cola i burk är det bästa en varm sommardag!

Biter du på naglarna? Jag har alltid bitit på naglarna för mina naglar har alltid varit så satans sköra. Men sen kom jag på konsten med att limma på lösnaglar så jag använde lösnaglar i över ett halvår. Mina naglar var nästan ruttna efter det så nu tar jag hand om dom på ett bättre sätt. Så nu är de starka och fina igen, och jag har slutat att bita på naglarna.

Har du någon gång gråtit dej till sömns? Jag tycker sånna här frågor är så löjliga! Men det har väl hänt, men det har väl alla gjort nån gång va?

Vad är det finaste du har fått? Oj va svårt! När jag var yngre och fyllde år fick jag ofta skor i present och jag älskar ju skor så det var grymt att få det! Och nu när jag tog studenten fick jag sjukt fina smycken av min faster, ett halsband och armband i silver. Precis som jag vill ha det. Jag hade dom smyckena på balen och det passade så bra! Så nu väntar jag på en fin tillställning då jag får använda dom igen!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Haha.. Jag skulle köpa en hel garderob! Det finns så mycket snygga kläder till killar! Men att bara vara en kille och förstå hur dom tänker vore väldigt underhållande och givande ;)

Snodde den av p0llys.blogg.se :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

haha vilket moget svar du hade på sista frågan ;) inte som mitt svar direkt haha! förresten så har du en award att hämta hos mej ;)

2010-12-14 @ 20:03:38
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0