en dag med systeryster

Idag har jag varit hos tandläkaren, har skjutit upp min tid sedan i juni men idag tänkte jag att det var lika bra att ta tag i det. Fast, om jag inte hade fått skjuts så hade jag nog inte gått ändå.. haha.
Men det gick jättebra! Fick till och med beröm för att jag hade skött tänderna så bra, dessutom såg tandköttet också bra ut. Så det var en stor befrielse!

Knallade snabbt till stan för att uträtta några ärenden men det gick väl som det gick. Så jag skyndade mig vidare till maK och Ingrid, vi satt och snacka i en timma innan det var dags för lunch med min syster och två fastrar. Vi käkade thai-buffé och snackade. Riktigt trevligt! Thai-buffén på Da Vinci här i Skara är supergod! Kostar 70 spänn och man får äta tills man spricker, om man vill! ;)

Efter lunchen drog syrran med mig till hennes jobb, där jag också har jobbat lite. Det var avskedsfika för en arbetskompis så det blev lite tårta där.

Och för ett par timmar sen kom jag hem! Har hjälpt min andra syster att plocka i ordning lite här. Det är nämligen nån här idag och har en hudvårdsklass för Mary Kay.

Jag har haft en riktigt bra dag! Mina dagar är som bäst när jag får träffa människor och bara chilla med dom eller hitta på något kul!

Ujujuj, va många systrar och fastrar det blev i inlägget. Men har man stor familj, så har man ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0