Änglagård - En film från 92!!!!

Vet ni vad jag gjorde i natt? Jag tittade på en film som nästan är lika gammal som mig! Och det mina vänner, det händer väldigt sällan att jag tittar på äldre filmer. Den här filmen är från 92 vilket betyder att jag var 1 år när den här spelades in.

Filmen jag såg på var Änglagård. När jag pratade med min syster igår undrade hon om jag ville följa med på bio i mellandagarna och se på Änglagård - Tredje gången gillt. Jag älskar att gå på bio så jag svarade givetvis ja. Hon tyckte att det var bäst att jag såg de andra först, så i natt började jag med första filmen.

Jag satte igång den, kvaliten var inte något jag var van vid och ljudet lät som skräp, rent ut sagt. Så jag stängde av den och frågade mig själv "Är den här på riktigt eller?"... och det var den ju förstås! Så jag körde igång den igen och jag gillade filmen sjukt mycket!! Trodde aldrig att jag skulle säga det, men den var riktigt bra! Haha.. Och jag som aldrig någonsin kollar på filmer som är "så gamla".. Jag gillar nya fräsha filmer, med grym ljud- och bildkvalite.

Men jag längtar redan tills ikväll då jag ska kolla på Änglagård - Andra Sommaren. Har redan bläddrat igenom den lite och kvaliteten är bättre ;) Den här filmen är dessutom gjord 94 ;)

Har ni sett på Änglagårds-filmerna? :)





Kommentarer
Postat av: alva

när vi kom lät du inte alls bra, hoppas vi ses imorgon iallafall. nu får du allt ta o krya på dig :)

2010-12-23 @ 17:46:28
URL: http://kjellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0