12 december

Hej! Jag vaknade nyss, bestämde mig för att ta en sovmorgon idag. Jag känner mig inte helt fit for fight nämligen, känns som en klump i halsen, täppt i näsan, öronen bråkar lite och jag är himla trött hela tiden!
När Pontus drar till jobbet brukar jag alltid följa med honom till dörren och ge honom en hejdå-puss.. men jag orkade inte ens det i morse.

Nåja! Igår hände inte så mycket. Vi käkade mat när Pontus kom hem och tittade på sista avsnittet av Så Mycket Bättre som är så grymt! Efter programmet började en långfilm på 5an som jag och Pontus pappa kollade på. Den va sweet! Efter filmen gick jag och la mig i sängen och tittade på ett avsnitt av Sopranos innan det var läggdags. Så man kan ju säga att det var väldigt lungt igår, men det var behövligt tror jag :)

Nu ska jag skynda mig! Tänkte nämligen göra i ordning mig och dra ut. Är sugen på att kika in i Panduro om den affären har öppet på söndagar vill säga. Sen måste jag köpa lite hårspray också.
Solen skiner över Stockholm idag men tråkigt nog är det hela -7 grader ute ändå!

Hörs sen!




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Usch för sjuk! :( Hoppas du blir bättre snart! Här är det också jättefint väder idag, och himla skönt fast det är så kallt. Panduro? hobby? nu blev jag nyfiken :D



p.s jag har en ny gran :D

2010-12-12 @ 14:27:46
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0