11 december

Halloj! Igår var det Idolfinal och att Jay vann var inte så otippat faktiskt. Jag och Pontus sa redan bland de första avsnitten av Idol att Jay skulle bli vinnaren, och han är värd första platsen också! Han är riktigt grym!
Men jag har faktiskt tröttnat på Idol, det börjar bli väldigt uttjatat..

Nu har jag varit vaken ett par timmar, Pontus drog till jobbet förut och jag tänkte lägga mig och sova igen. Men jag hatar egentligen att sova länge, jag vill få så mycket som möjligt gjort om dagarna! Men idag har jag inga planer än så länge. Jag har ätit frulle och tittat på Kenza och Tyra Show, senare ska jag duscha och försöka ta en promenad ute.

Men nu ska jag nog plocka fram Pontus pärlor och pärla nåt fint! Förra året vid den här årstiden bodde vi typ i Leksaksaffärerna och Panduro, vi köpte massa pärlor och plättor för att Pontus fick nå ryck och helt plötsligt skulle börja pärla. Pontus är en kreativ person så jag tyckte bara det var roligt att han utvecklade sig lite! Men idag ska nog jag pärla nåt fint och lyssna på bra musik :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

va mysigt att pärla lite! det är himla kul faktiskt :)



tack kära du, jag ska göra mitt bästa! <3

2010-12-11 @ 12:50:01
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0